تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب

تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب


هدف این وبلاگ ( مرکز خدمات فیش حج لبیک ) فضایی امن برای دسترسی آسانتر به تهیه فیش حج و یا فروش فیش حج با قیمت های واقعی و مناسب می باشد.

مدیریت و پشتیبانی مرکز خدمات فیش حج لبیک - احسان پروانه

ارتباط با ما :
شماره های تماس :
09193800047 - 09193800046
09199197146 - 09199197145
09197180240 - 09197180239
شماره پیام کوتاه : 50002346089

  • ۰
  • ۰

اکنون فعالیت های روابط عمومی به صورت 2 طرفه است و مخاطب به صورت فعال و هوشمند عمل کرده و پیام های مورد نظر خود را آگاهانه انتخاب می کند و نسبت به آنها واکنش نشان می دهد.

اصطلاح روابط عمومی برای نخستین بار در جهان در اتحادیه ی راه آهن آمریکا به کار برده شد و در ایران نیز شرکت نفت نخستین نهادی بود که دفتر روابط عمومی را راه اندازی کرد.

روابط عمومی از زیر شاخه های ارتباطات اجتماعی به شمار می رود و به دلیل جایگاه ارزشمندش در ارتباطات درون و برون سازمانی، از نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف سازمان ها و نهادها برخوردار است.

روابط عمومی ها وظایف گسترده ای را به عهده دارند که انجام آنها به اعمال مدیریت شایسته ی یک سازمان یا نهاد کمک خواهد کرد. از جمله ی این وظایف می توان به آگاه کردن و خبر دادن، ترغیب، تشویق، ترویج و تبلیغ، انجام تحقیقات اجتماعی و افکار سنجی و پیوند آن به منابع سازمان و عموم مردم اشاره کرد.

هماهنگی های مورد نیاز سازمان، برقراری ارتباط با فرد، گروه و سازمان ها به صورتی که برای آن موسسه یا سازمان اهمیت دارد یا در آینده خواهد داشت، از دیگر وظایف روابط عمومی محسوب می شود.

حرفه و فن روابط عمومی برای حفظ و ادامه ی حیات مدیریت ها به اندازه ای اهمیت دارد که به پیشنهاد شورای اطلاع رسانی دولت و تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور، بیست و هفتم اردیبهشت به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی» در تقویم رسمی کشور جای گرفت تا فرصتی برای تعالی و تکامل روابط عمومی در کشور فراهم و بیش از گذشته بر اهمیت فعالیت روابط عمومی ها تاکید شود.

جامعه ی بین الملل سال ها پیش به اهمیت ارتباطات نوین پی برد و برای گام نهادن به دنیای فناوری های نوین ارتباطی، در هفدهم مه 1865 میلادی با تشکیل اتحادیه ی تلگرافی بین المللی در ژنو، ارتباطات را به عنوان رشته یی جهانی و بین المللی مورد توجه قرار داد. این اتحادیه در سی ام اکتبر 1906 میلادی در کنفرانسی شکل گیری اتحادیه ی رادیو و تلگرافی بین الملل را به تصویب رساند، 26 سال بعد این 2 اتحادیه با یکدیگر متحد شدند و اتحادیه ی بین المللی ارتباطات راه دور یا اتحادیه ی جهانی مخابرات (ITU) را شکل دادند و این گونه مجمع عمومی سازمان ملل متحد هفدهم ماه مه را به عنوان روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نام گذاری کرد.

«مخابرات و فناوری اطلاعات، محرک های نوآوری» شعاری به شمار می رود که اتحادیه ی جهانی مخابرات در 2015 میلادی و در آستانه ی یکصد و پنجاهمین سالگی خود برگزیده است، چرا که با توجه به سرعت تحولات فناوری در سال های پیش می توان، مخابرات و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی را محرک های نوآوری در زندگی دانست.

اتحادیه ی بین المللی ارتباطات راه دور وظایف گوناگونی را به عهده دارد که از آن جمله می توان قانون گذاری و مدیریت فضای فرکانسی، تدوین استانداردهای تبادل داده و کمک به رشد و توسعه ارتباطات در سراسر جهان را نام برد.

منبع : ایرنا



مرکز خدمات فیش حج لبیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرکز خريد و فروش فيش حج