تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب

تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب


هدف این وبلاگ ( مرکز خدمات فیش حج لبیک ) فضایی امن برای دسترسی آسانتر به تهیه فیش حج و یا فروش فیش حج با قیمت های واقعی و مناسب می باشد.

مدیریت و پشتیبانی مرکز خدمات فیش حج لبیک - احسان پروانه

ارتباط با ما :
شماره های تماس :
09193800047 - 09193800046
09199197146 - 09199197145
09197180240 - 09197180239
شماره پیام کوتاه : 50002346089

  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت : حجت‌الاسلام حمید احمدی (مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری ) گفت : راه‌اندازی آموزش مجازی اعمال حج تمتع/ برگزاری کلاس‌های آموزشی زائران فرهیخته، و در تشریح آخرین وضعیت آموزش زائران حج تمتع گفت: آموزش‌های زائران حج تمتع از اول اردیبهشت‌ با هدف آمادگی روحی، معرفت‌افزایی و انجام درست مناسک حج آغاز شده است و برای زائران مدینه قبل 10 جلسه و برای زائران مدینه بعد 12 جلسه آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: سرفصل‌های آموزشی و وسائل کمک‌آموزشی از قبیل نرم‌افزارها، ماکت‌ها و نقشه‌های مورد نیاز تهیه شده است و در اختیار کارگزارن قرار گرفته است. این جلسات تا اول ذی‌القعده ادامه دارد.

همچنین ادامه داد: برخی از افراد به دلیل مشغله فراوان نمی‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و همچنین برخی هم به دنبال استفاده بیشتر از کلاس‌ها هستند. به همین منظور سامانه آموزش مجازی در دو حوزه بسته‌های الکترونیک و کلاس‌های آنلاین از 16 اردیبهشت‌ راه‌اندازی شده و متقاضیان می‌توانند به آدرس الکترونیکی amoozesh.hajj.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی خود از این خدمات استفاده کنند.

ایشان با اشاره به برگزاری زائران فرهیخته گفت: این کلاس‌ها در 4 جلسه ویژه برای زائرانی که دارای تحصیلات تکمیلی هستند که 20 درصد کل زائران را تشکیل می‌دهند در حوزه‌های اعتقادی و اسرار معارف برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جلسات ویژه معارفی با محوریت قرآن در ماه رمضان در شهرهای بزرگ اشاره کرد و افزود: قرار است در ماه شوال نیز همایش بزرگ عمومی برگزار شود. همچنین برنامه‌ای ویژه بانوان در تمام شهرها داریم که یک پزشک خانم متخصص به همراه دو مبلغه حضور می‌یابند و به بیان مسائل بهداشتی و معنوی مخصوص خانم‌ها می‌پردازند.


پایان/


گرداوری شده توسط مرکز خدمات فیش حج لبیک . احسان پروانه


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرکز خريد و فروش فيش حج