تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب

تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب


هدف این وبلاگ ( مرکز خدمات فیش حج لبیک ) فضایی امن برای دسترسی آسانتر به تهیه فیش حج و یا فروش فیش حج با قیمت های واقعی و مناسب می باشد.

مدیریت و پشتیبانی مرکز خدمات فیش حج لبیک - احسان پروانه

ارتباط با ما :
شماره های تماس :
09193800047 - 09193800046
09199197146 - 09199197145
09197180240 - 09197180239
شماره پیام کوتاه : 50002346089

  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت : معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت ( مقصودی نزاد )خبر داد که معاینات پزشکی حجاج تا اول رمضان پایان می‌یابد و همچنین گفت معاینات زایران حج تمتع ۹۴ از دو هفته پیش آغاز شده است و تا اول ماه رمضان پایان خواهد یافت.

ایشان با بیان اینکه در حج تمتع امسال ۲۸۰ پزشک به همراه کاروان‌های حج تمتع جهت معاینات پزشکی حجاج اعزام می‌شوند، افزود: در حال حاضر احکام ماموریت ۲۰۰ پزشک ابلاغ شده است و این عزیزان کار اجرایی خود را آغاز کرده‌‌اند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت تصریح کرد: در حج امسال حدود ۶۰ تا ۷۰ پزشک زن همراه کاروان‌های حج تمتع اعزام می‌شوند که این پزشکان نیز به زودی کار عملیاتی خود را از ایران آغاز می‌کنند و به ویزیت زایران خواهند پرداخت.

ایشان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های مخصوص حجاج ایرانی در مدینه منوره و مکه مکرمه در ایام حج تمتع دایر خواهد شد، ادامه داد: افزون بر این پزشکان متخصص در هتل‌های محل استقرار زایران ایرانی نیز مستقر خواهند شد. و همچنین اظهارداشت: همچون سال گذشته در اقامتگاه‌های زایران ایرانی دارای جمعیت ۷۰۰ زایر در مکه مکرمه یک پزشک زن و اقامتگاه‌های زایران ایرانی در مدینه منوره به ازای هر ۵۰۰ زایر یک پزشک زن مستقر خواهد شد تا زایران عزیز بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای اعمال حج خود را انجام دهند. امسال به پزشکان زن ابلاغ شده است که باید کار معاینات خود را از ایران آغاز کنند تا با زایران بیشتر ارتباط بگیرند و تجربه بیشتری نسبت به حج تمتع پیدا نمایند.


پایان/


گردآوری شده توسط مرکز خدمات فیش حج لبیک . احسان پروانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرکز خريد و فروش فيش حج