تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب

تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب


هدف این وبلاگ ( مرکز خدمات فیش حج لبیک ) فضایی امن برای دسترسی آسانتر به تهیه فیش حج و یا فروش فیش حج با قیمت های واقعی و مناسب می باشد.

مدیریت و پشتیبانی مرکز خدمات فیش حج لبیک - احسان پروانه

ارتباط با ما :
شماره های تماس :
09193800047 - 09193800046
09199197146 - 09199197145
09197180240 - 09197180239
شماره پیام کوتاه : 50002346089

  • ۰
  • ۰

و همچنین ایشان یکی از ویژگیهای امام راحل و مقام معظم رهبری را قدرت تشخیص ایشان دانست و افزود : یکی از توفیقات عظیمی که خداوند متعال به امام راحل و مقام معظم رهبری داده است قدرت تشخیص ایشان در هدایت نظام و ایستادگی در مقابل دشمنان است. خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید "ان تتقوالله یجعل لکم فرقانا" اگر تقوا پیشه کنید خداوند قدرت تشخیص درست از نادرست را به شما عنایت خواهد کرد. در دوران جنگ تحمیلی با شرایط حمایت همه جانبه ای که  غرب و امریکا و اعراب از رژیم صدام داشتند ، با درایت و قدرت تشخیص امام راحل و تهذیب نفسی که ایشان داشت ، الان جایگاه و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا مطرح است و هم اکنون راهبردهای مقام معظم رهبری و قدرت تشخیص ایشان در مقابله با دشمنان برای ما کاملا روشن است.
آقای اوحدی : در کربلا هم قدرت تشخیص حرابن یزید ریاحی ، او را به اعلی علیین برد و عمر سعد را به اسفل السافلین . و هنگامیکه شمر برای حضرت ابالفضل العباس (ع) امان نامه آورد ، حضرت با وفاداری به امام (ع) به این مقام شامخ دست پیدا کرد . وی در پایان ابراز امیدواری کرد خداوند قدرت تشخیص را در همه مراحل زندگی عنایت فرماید تا با درجه جانبازی سجایای اخلاقی را با قدرت تشخیص افزایش دهیم .در پایان این نشست صمیمی مهندس اوحدی به مناسبت این روز بزرگ به کارکنان جانباز سازمان حج و زیارت لوح تقدیر اهدا نمود.
پایان/
گردآوری شده توسط مرکز خدمات فیش حج لبیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرکز خريد و فروش فيش حج