تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب

تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب


هدف این وبلاگ ( مرکز خدمات فیش حج لبیک ) فضایی امن برای دسترسی آسانتر به تهیه فیش حج و یا فروش فیش حج با قیمت های واقعی و مناسب می باشد.

مدیریت و پشتیبانی مرکز خدمات فیش حج لبیک - احسان پروانه

ارتباط با ما :
شماره های تماس :
09193800047 - 09193800046
09199197146 - 09199197145
09197180240 - 09197180239
شماره پیام کوتاه : 50002346089

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امام حسین(ع)؛ پاسدار سنت و دین الهی



سوم شعبان خجسته سالروز میلاد سومین پیشوای شیعیان امام حسین(ع) است، پاسدار سنت و دین الهی که حماسه ی عاشورا را برای دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی و حفظ اصول دین خلق کرد و با برافراشتن پرچم آزادی و عدالت؛ ارزش ها و کرامت های انسانی را به نمایش گذاشت.
سومین پیشوای شیعیان امام حسین(ع) پس از برادر بزرگوارش امام حسن مجتبی(ع) به امامت رسید. ایشان در دوران زمامداری شیعیان برای دفاع از حقانیت اسلام علیه ظلم و ستم یزیدبن معاویه قیام کرد تا پیام وحدت مسلمانان را برای اجرای حکومت عدل و حفظ ارزش های راستین اسلام به گوش همگان برساند، به گونه ای که اکنون پس از گذشت چندین سده از وقوع رویداد عاشورا؛ مردمان این گیتی پهناور سالروز این رخداد بزرگ را ارج می نهند.

تاثیر نهضت عاشورا در ابعاد گوناگون زندگی بشر آن چنان بوده است که بزرگان دنیای علم، ادب و سیاست در سخنان ماندگاری درباره امام حسین(ع) و واقعه ی کربلا گفته اند و آن را فراتر از بزرگی یک تاریخ دانسته اند.

پروفسور ماربین فیلسوف و خاورشناس آلمانی درباره ی امام حسین(ع) گفته است: «من معتقدم که رمز بقا و پیشرفت اسلام و تکامل مسلمانان به خاطر شهید شدن حسین(ع) و آن رویدادهای غم انگیز است.»

سومین پیشوای مسلمانان در بیان مهاتما گاندی رهبر استقلال هند اینگونه توصیف شده است:«اگر هندوستان بخواهد یک کشور پیروز شود، باید از زندگی امام حسین پیروی کند.»

پروفسور ادوارد براون شرق شناس انگلیسی نیز این چنین به موضوع عاشورا می پردازد:«آیا قلبی پیدا می شود که وقتی درباره کربلا سخن می شنود، آغشته به حزن و اندوه نشود؟»

حسین بن علی(ع) در سوم شعبان چهارم هجری در مدینه دیده به جهان گشود. وی فرزند امیرالمومنین(ع) نخستین امام شیعیان و حضرت فاطمه(س) بانوی بزرگ اسلام بود.

سیدالشهدا، الشهید السعید، الامام الثالث، رشید، طیّب، وفیّ، مبارک، سبط، تابع لمرضاه الله، الدلیل علی ذات الله از لقب های ایشان ابو عبدالله محسوب می شوند و ابوعلی کنیه ی این امام همام به شمار می رود.

  • احسان پروانه
  • ۰
  • ۰


حضرت ابوالفضل(ع) و جانبازی در میدان حقیقت


چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) است؛ بزرگ آموزگار شجاعت و وفاداری که در روز امتحان و قیام سرنوشت ساز عاشورا به عنوان پرچمدار سپاه اخلاص و شهادت جانبازی کرد و ردای زیبای شهادت برازنده قامت رعنای او شد.


خانه ی نورانی امام علی(ع) نخستین پیشوای شیعیان و ام البنین در چهارم شعبان 26 هجری قمری با قدوم نوزادی از تبار بهشتیان نورباران شد، نامش را عـباس به معنی شیربیشه نهادند. او از امیرالمومنین(ع) درس ایثار و رشادت آموخت و در کنار برادران بزرگوارش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) رشد و پرورش یافت و توانست در قیام بزرگ عاشورا، معلم و پرچمدار شهامت و رشادت باشد.

حضرت عباس(ع) از نوجوانی، در جنگ پدر با منافقان همواره یاور ایشان بود و با وجود سن کم، حریفان نامی عرب را مغلوب خویش می ساخت، با شهادت مظلومانه ی مولای متقیان در محراب نماز، برادرانش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را در انجام رسالت سنگین رهبری همراهی کرد تا آنکه در روز عاشورا سرپرستی قافله ی عشق و شهادت را برعهده گرفت و با قبول نکردن امان نامه امویان درس وفاداری، ایثار و جوانمردی را به همه ی رهپویان راه حقیقت داد و بنابر وصیت پدرش، تا آخرین نفس امام حسین(ع) را تنها نگذاشت.

سپاه دشمن آب را بر اهل بیت پیامبر(ص) بستند، لبان تشنه ی کودکان تاب و تحمل را از بزرگ سپهدار سپاه اسلام ربود، پس یک تنه به قلب سپاه دشمن زد تا از آب فرات، تشنگی کاروان را رفع کند، او هنگامی که بر فرات رسید با آنکه خود نیز تشنه بود، اما یاد لبان تشنه ی کودکان، مانع از آن شد تا خویش را سیراب کند، پس با مشک آب به طرف قافله بازگشت. یزیدیان تیرهای کین خود را به سمت وی پرتاب کردند و او پس از جانبازی های فراوان و با لبی تشنه به آرزوی دیرین خویش یعنی شهادت نایل آمد.

امام حسین(ع) زمانی که سقای کربلا از اسب بر روی زمین افتاد، فرمود: «اکنون پشتم شکست و چاره ام کم شد.» که بیانگر نقش و اهمیت علمدار کربلا در پشتیبانی از سومین امام شیعیان است.

بقیه در ادامه مطلب

  • احسان پروانه
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت : تقدیر از جانبازان سازمان حج و زیارت در روز جانباز
رئیس سازمان حج و زیارت صبح امروز همزمان با میلاد باسعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز از کارکنان ایثارگر و جانباز و آزاده سازمان حج و زیارت تقدیر بعمل آورد
آقای اوحدی نامیده شدن روز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) را به روز جانباز از برکات نظام دانست و گفت : در هیچ مملکتی عنوان گرانقدر جانباز را برای افرادی که با اختیار برای دفاع از میهن خود با خداوند معامله کرده اند و این عنوان ارزشمند را دریافت کرده باشند نداریم ، لذا باید از این بار ارزشی و معنوی که به جانبازان عزیز عنایت شده است محافظت کرد و جانبازان باید به عنوان الگو در نظام مقدس نقش آفرینی کنند.

ایشان به سخنی از آیت الله مظاهری استاد اخلاق در خصوص ارزش و درجه آزادگی و جانبازی اشاره کرد و گفت:انسانها در طول مسیر تکاملی و رشد خودشان یک وجه ثبوتی و یک وجه اثباتی دارند. انسان در مسیرکمال مرحله به مرحله خودش را اثبات می کند اما وقتی به درجه کمال رسید ، وجه ثبوتی را پیدا کرده است . به گفته آن استاد اخلاق شما جانبازان با عنایت حضرت ولی عصر عج بدون طی کردن مراحل اثباتی ، به مرحله ثبوتی رسیدید و عنوان ارزشمند و با قداست جانبازی را دریافت کردید.


بقیه در ادامه مطلب

  • احسان پروانه
  • ۰
  • ۰


پیام تبریک ویژه اعیاد شعبانیه1394


 شعبان که مه سرور هر مرد و زن است
تابان ز وجود جلوه ی چهار تن است
هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین
هم مولد پاک حجت بن الحسن است
*فرا رسیدن ماه خجسته شعبان و اعیاد شعبانیه مبارک باد*

------------اس ام اس اعیاد شعبانیه---------

 تا بال و پر عشق به جانم دادند
در وادی عاشقان مکانم دادند
گفتم که کجاست کعبه ‏ی اهل ولا
در گاه حسین (ع) را نشانم دادند

------------اس ام اس اعیاد شعبانیه---------

بدانید که دنیا شیرینی و تلخی اش رؤیایی بیش نیست،
و آگاهی و بیداری واقعی در آخرت است.
امام حسین (ع)
میلاد سرور جوانان اهل بهشت و روز پاسدار مبارکباد

------------اس ام اس اعیاد شعبانیه---------

برخیز که نور ازلی می آیـــــد
بر عالم ایجــــاد ، ولی می آیـــــد
مجموعه حُسن و عشق و ایثار و کرم
یعنی که حسین بن علی می ‏آید

بقیه در ادامه مطلب

  • احسان پروانه
  • ۰
  • ۰

اعیاد شعبانیه

حلول ماه مبارک شعبان و میلاد سرور آزادگان امام حسین علیه السلام ، ولادت امام زین العابدین علیه السلام و حضرت اباالفضل  العباس علیه السلام علمدار کربلا  بر شیعیان  عالم مبارک باد.




گزیده ای از اخلاق و رفتار امام حسین علیه السلام :

با نگاهى اجمالى به 56 سال زندگى سراسر خداخواهى و خداجویى حسین (ع ), درمیابیم که هماره وقت او به پاکدامنى و بندگى و نشر رسالت احمدى و مفاهیم عمیقى والاتر از درک و دید ما گذشته است.

 
امام حسین (ع) به نماز و نیایش با پروردگار و خواندن قرآن و دعا و استغفار علاقه بسیارى داشت. گاهى در شبانه روز صدها رکعت نماز می گزاشت . (1) و حتى در آخرین شب زندگى دست از نیاز و دعا برنداشت , و خوانده ایم که از دشمنان مهلت خواست تا بتواند با خداى خویش به خلوت بنشیند. و فرمود: خدا می داند که من نماز و تلاوت قرآن و دعاى زیاد و استغفار را دوست دارم . (2)


حضرتش بارها پیاده به خانه کعبه شتافت و مراسم حج را برگزار کرد. (3) ابن اثیر در کتاب اسد الغابة می نویسد: کان الحسین رضى الله عنه فاضلا کثیر الصوم و الصلوة و الحج و الصدقة و افعال الخیر جمیعها. (4) حسین (ع ) بسیار روزه می گرفت و نماز میگزارد و به حج میرفت و صدقه میداد و همه کارهاى پسندیده را انجام میداد.
شخصیت حسین بن على (ع ) آن چنان بلند و دور از دسترس و پرشکوه بود که وقتى با برادرش امام مجتبى (ع ) پیاده به کعبه می رفتند, همه بزرگان و شخصیت هاى اسلامى به احترامشان از مرکب پیاده شده , همراه آنان راه می پیمودند. (5)


احترامى که جامعه براى حسین (ع ) قائل بود, بدان جهت بود که او با مردم زندگى میکرد - از مردم و معاشرتشان کناره نمی جست - با جان جامعه هماهنگ بود, چونان دیگران از مواهب و مصائب یک اجتماع برخوردار بود, و بالاتر از همه ایمان بی تزلزل او به خداوند, او را غمخوار و یاور مردم ساخته بود. و گرنه , او نه کاخ هاى مجلل داشت و نه سربازان و غلامان محافظ, و هرگز مثل جباران راه آمد و شد را به گذرش بر مردم نمی بستند,...

  • احسان پروانه
مرکز خريد و فروش فيش حج